niedziela, 27 stycznia 2013

I znowu...Wyróżnienie:)

Taaaak...kolejne :) jest ni ogromnie miło chociaż ostatni chyba nie zasłużyłam... bo praca przy sutaszu stoi w miejscu... z braku czasu... musicie mi kochane wybaczyc ale jak sie ma maluszka w domu to tak jest:)Mały pożeracz czasu:)
Chociaą w sumie coś tam robię tylko nie pokażę:P:P bo to niespodziewanka dla Patrycji ,która złapała Licznik:):)ale teraz ciiiiiiii:):)



Milutki wyróżnienie przyleciało od Brujita a wygłada tak:




Słodkie<3 Cięzko mi wybrac z wielu moich ulubionych blogów uffff...Powinny sie Tu znalezc WSZYSTKIE które obserwuje bo chociaz rzadko komentuje to czesto zaglądam <3 Więc: -DorotaDz
-Joasia&Art
-HandMade by Patrycja
-Olinka
-InRudzienka's mind




<3

9 komentarzy:

  1. gratuluję wyróżnienia ;) zasłużyłas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myslisz? DZiekuje za podniesienie mnie na duchu:):):)

      Usuń
  2. O dziękuje i gratuluje Tobie :)!! Ps mój blog to inrudzienkasmind a nie mlnd :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) przepraszam nie zauważyłam że wkradł mi się błąd:-) już poprawiłam:-) pozdrawiam

      Usuń
  3. Ślicznie dziękuje za docenienie mojego blog, bardzo mi miło że lubisz do mnie zaglądać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo za wyróżnienie.Cieszę się że często gościsz u mnie na blogu.Pozdrawiam i ślę buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie ^^ Bardzo się cieszę, że ktoś docenia moje bransoletki :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej jestem początkująca, i każdy miły komentarz wywołuje u mnie uśmiech , wpadniesz ?http://lulafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń