piątek, 1 lutego 2013

Wyniki Candy!!!!:):):)

Baardzo się cieszę,że tyle osób wzięło udział w zabawie na Moim blogu:)
Jak widać naszyjnik się podoba:)

A wiec w Candy wzięło udział 58 osób:)
Oto lista zgłoszonych osób:





Niestety nie wszyscy spełnili warunki,3 osoby zapomniały dodac mnie do obserwowanych ,jedna nie dodała banera a wg zasad to wyklucza je z losowania... a Ja trzymam sie zasad... przykro mi...

Tak wygląda maszyna losująca:





Losującym jest mój T:)







Jego Szczęśliwa ręka wylosowała:













Gratuluje:) juz ślę maila i czekam na wiadomość zwrotna z adresem:):) <3

Dziękuję Wszystkim pozostałym za udział:) Bardzo chciała bym wszystkie was obdarowac ale jak wiecie nie da sie:( Dlatego moze nastepnym razem się uda:)


Pozdrawiam:)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie smutaj kochana jeszcze napewno coś zorganizuje:-)

      Usuń
  2. nie ma co płakać :) nagrodą jest sam fakt trafienia na tak fantastyczny blog :) gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dźwiękuje:-) jesteś przemiła:-) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla szczęściary, naszyjnik na pewno zrobi furorę:-) dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog!:) Zapraszam do mnie :) www.ourfashioninspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam taki na szydełku :) na szczęście dla mnie robi taki kochana babcia i nei będzie mnie to kosztować dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :)) i dziekuje za fajną zabawę :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę :D Nie wiem jak to się stało, że przegapiłam ogłoszenie wyników.

    OdpowiedzUsuń