poniedziałek, 8 lipca 2013

Oj wczorajsza niedziela była bardzo udanym dniem:)
Chcę pokazać Wam cuda jakie oglądałam na Pikniku:)było pełno stoisk z biżuterią wykonywana ręcznie czyli to co Marta lubi naaajbardziej:)Kolczyki robione na szydełku, drewniane...:



OOj zachwyciła mnie również biżuteria ręcznie robiona przez Koraliki Luli gdzie pod dzwieczną nazwą ukryła się przemiła Pani Asia:):):




Oprócz biżuterii znalazłam tez wiele innych pięknych rzeczy obok których nie mogłam przejść obojętnie tak jak np. niewiarygodnie piękne świece ręcznie robione od podstaw i rzezbione pzez Matwiolmar:




Świece z kolekcji ślubnej:



Pani na stoisku tłumaczyła,że świeca wypalając się nie stapia brzegów tylko rzezbi w środku dołek tworząc piękny efekt rozświetlający cała świecę:)a do powstałego dołka można włożyć wkład jeśli już się wypali do końca:)
Coś pięknego naprawdę a i cena nie jest duża:)następnym razem napewno się zaopatrzę <3 Figurki z wosku pszczelego:


Naszyjniki:



Biżuteria robiona na szydełku:


Słodkie maskotki:


Aniołki z drewna:


Czapeczki I kawałek kołnierzyków:P:

oraz ozdobne gumki do włosów:




To juz na tyle zdjęć (chyba jeszcze tyle nie wrzucałam na bloga:)) jakość nie powala bo robione moim telefonkiem ale myślę że coś udało mi się Wam pokazać i również się zachwycicie:D

Miłego Dnia:D

5 komentarzy:

  1. Przepiękne wszystko;)Ja bym mogła nie wychodzić z takiego kiermaszu;)
    Świece powalają,trzeba mieć zdolności,żeby takie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe i kreatywne stoiska, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świece fantastyczne, super sprawa na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można obejrzeć/ nabyć takie piękności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o miejsce pikniku to sadecki Bartnik:) a jeśli o świece i biżuterię to trzeba kliknąć w nazwy podane w poście:-)

      Usuń