czwartek, 30 października 2014

Test kleju Bostik all purpose do sutaszu

Hey:D
Jak już zapowiadałam we wcześniejszym poście przetestowałam kilka produktów ze SKLEP BUKOWIEC

Pierwszym był klej Bostik all purpose 20ml w cenie 8zł.
Cena bardzo zachęcająca , gdyż wygląda na wydajny:)
Pierwsze co mnie uderzyło to niezgodność opakowania z tym co otrzymałam:


Taki mały szczegół, mam nadzieję ,że w żaden sposób nie wpłynęło to na jakość mimo to że producent ten sam.

Jak na mój gust wolała bym , żeby do opakowania dołączona była ulotka w języku polskim.

-DOZOWNIK-klej posiada dozownik o średnicy ok.4mm bardzo długi więc dozowanie jest wygodne, trzeba jedynie uważać aby za mocno nie nacisnąć bo wtedy klej wypływa w nadmiarze, wymaga wprawnej ręki.

-SCHNIĘCIE ok.5 min. czyli bardzo szybko, jak dla mnie duży plus:)

-KONSYSTENCJA żelowa, ciągnąca się,

-KOLOR po wyschnięciu kolor mleczny

-ZAPACH lekko drażniący

Podsumowując jestem z niego zadowolona, stosowałam go do podklejenia prac eko skórą i filcem , dozowanie nie stanowiło dla mnie większego problemu a efekt końcowy był zadowalający czyli podklejenie wyglądało na solidne, będzie się długo trzymać:)
Śmiało mogę go Wam polecić:)

W następnym poście przetestuję impregnat i dowiecie się czy koraliki PRECIOSA w fiolkach i kuszącej cenie wygrały z moimi dotychczasowymi faworytami- TOHO..a wszystko to zaprezentuję na Nowej parze kolczyków:)

Marta:)

1 komentarz: