środa, 11 listopada 2015

Daj się oczarować srebrem

   Witajcie :)
  Srebrną biżuterię kocha chyba każda z Nas ale mam dziś dla Was inną jej wersję bo nie koniecznie pod tym hasłem musi się kryć metal szlachetny a.. sznurki sutasz-metalizowane :)
  Kolor srebrny pięknie błyszczy, dodatkowo śnieżnobiały kryształ w kształcie łezki nadaje kolczykom smukły kształt;


 
        Żeby nie było zbyt jednolicie kolczyki zdobią koraliki Toho w dwóch odcieniach zieleni:



           Kolczyki Silver Stone #48


   Chciałam  się Wam trochę pochwalić moim nowym logo na Fb stworzonym  specjalnie dla mnie przez kat.szat grafika czyli bardzo zdolną Katarzyne :D
    Zapraszam


6 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki. Zimowe, ale nie do końca. Myślę, że srebro z błękitem też by pięknie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) trafilas bezbłednie bo kolejny post bedzie własnie o kolczykach w takich kolorach :D
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Superowe, nadal tylko podziwiam sutasz. A połączenie srebra z zielonym bardzo fajnie wygląda, mnie się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:D
      Aniu myslę że i na Ciebie w końcu przyjdzie pora na próby sutaszowe:D
      Ściskam:D

      Usuń
  3. This is a really well written article. I’ll be sure to bookmark it and come back to read extra of your helpful info. Thank you for the post. I will certainly comeback.
    តើហ្វានតាន Onlineជាអ្វី

    OdpowiedzUsuń
  4. pg auto slot spin เปิดให้บริการ เกมออนไลน์ PG SLOT ที่นักการเล่นเกมสามารถเลือกใช้บริการ PG SLOT สมัคร ฝาก เบิกเงิน เครดิต ผ่านระบบอัตโนมัติเล่นเกมซึ่งนักเสี่ยงดวงทุกคน

    OdpowiedzUsuń