piątek, 19 grudnia 2014

Zestaw biżuterii sutasz

Kochani:-)
  Im bliżej świat tym więcej koloru czerwonego w postaci sznurkow u mnie gości :-) chyba zapanowała moda na niego w biżuterii pod koniec roku, ale to dobrze bo dawno nie używałam go w swoich pracach .
 
   Do zestawu kolczyki + bransoletka użyłam kryształków zamówionych na kolorowekoraliki.pl . Pięknie się mienią a ich cena zachęca do większych zakupów , co i mnie nie ominęło i zaopatrzyłam sie porządnie w kryształki o wielu kolorach , rozmiarach i kształtach. Uwielbiam z nimi pracować , nadają biżuterii elegancji i klasy:-)
 
  Zestaw pasuje do  stylizacji świątecznej , na bal sylwestrowy i również na zbliżający się karnawał .
  W ogóle biżuteria sutasz moim zdaniem pasuje na każdą okazję, na wielkie wyjścia jak i do pracy czy zakupy. Zawsze robi wrażenie i to w niej uwielbiam :-)




4 komentarze:

  1. Piękny komplecik. Choć czerwony nie jest moim ulubionym kolorem to w takim wydaniu podoba mi się bardzo :) a te kamyki niczym rubiny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne czerwone kolczyki i piękna bransoletka, zestaw idealny, podziwiam i aż mnie ciągnie by samej spróbować zrobić takie cudeńko :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. getting your website the growing and interesting to read. I have much to learn from you. thank you
    អនឡាញកាស៊ីណូហ្គេម

    OdpowiedzUsuń