poniedziałek, 17 grudnia 2012

Mój Kuferek ze skarbami:)

Czyli pudełko w którym trzymam moje sutaszowe skarby:) marzy mi się drewniany kufer w starym stylu oczywiście hand made.
Liczę że kiedyś się załapie na wymiankę ,bo musicie wiedzieć że jestem pudelkomaniakiem:-)kocham pudła pudełka kuferki organizery i najchętniej wszystko bym w nich poukładała bo kocham porządek:-) a jak narazie wygląda to tak :



A w środku oczywiście sznurki sutasz, koraliki różnego rodzaju,kaboszony,filc, żyłka igła oraz kamea:-) wszystko zamawiałam z internetu bo pasmanterie w okręgu są bardzo ubogie w rzeczy do sutaszu:( Tak wygląda mój niezbędnik:-) jeszcze skromny ale jest:-)


Tak na marginesie jak kochane znosicie ta zimę? Polecam ciepła herbatkę i kocyk na mrozy:-) od razu cieplej nie tylko na ciele ale i duszy:-)



Marta:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz